niedziela, 25 maja 2014

Dla Mamy




Wg mapki z wyzwania w Namaste.

Pozdrawiam
Edyta

9 komentarzy:

  1. Przepiękna! Niezwykle delikatna. I te cudne kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna kartka ;) cudowne kolory :)
    dodaje do obserwowanych żeby oglądać Twoje i zapraszam do mnie: karteczkowotysi.blogspot.com i również zachecam do dodania do obserwowanych, bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudneńko :) Eleganckie i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koompozycja kwiatowa, bardzo podobaja mi sie te kolory w połączeniu z jasną kartką! Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołącz prosze jeszcze podlinkowaną informację jakiego produktu użyłaś od Namaste, a będziemy mogli wziąć Twoją pracę pod uwagę przy losowaniu :)

      Usuń
  5. jest śliczna:)...ale dopinam się do podpowiedzi mojej poprzedniczki- dołącz linki jeśli użyłaś produktów Namaste:) pozdrawiam- DT Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, nie ma produktów Namaste bo przegapiłam tą wytyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna, dziekuje za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń