piątek, 3 lutego 2012

Stój! Policja!

Był już Bob Budowniczy, był i Strażak. Teraz przyszła kolej na policjanta.
Taki właśnie strój wymarzył sobie Kuba na bal przebierańców. Pomna doświadczeń z zeszłego roku, kiedy to strój szyłam ostatniej nocy przed balem postanowiłam działać wcześniej. Zakupiłam więc zestaw akcesoriów policyjnych (kask, kajdanki, odznaka, krótkofalówka...) i ... na tym się skończyło.
Kiedy okazało się, że termin balu zbliża się nieubłaganie i zostało już tylko kilka dni zaczęłam rozglądać się za gotowym strojem. Okazało się, że nic ciekawego nie ma.
Cóż więc mi pozostało.
Kupiłam:
-materiał granatowy i biały -ok. 12 zł,
-koszulkę w second hendzie -7zł (wymagała wyprucia całej masy białych przeszyć - ukłony dla mojego męża- i naszycia kieszonek i pagonów)
-klamrę od paska -5,5zł
przydały się również resztki białego filcu, z którego wycięłam napisy
i zasiadłam do maszyny.

Smaczku sytuacji dodawał fakt, ze jakiś czas temu padły moje nożyczki krawieckie i do dyspozycji miałam tylko fryzjerskie :))
Dosyć pisania, czas pokazać :)
Dodam tylko, że Kuba był bardzo zadowolony.
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy.

Ps.
Na candy się zapisałam. Uwielbiam te tusze...

20 komentarzy:

  1. no, no :D ale ta nasza służba mundurowa przystojna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytka - nie ma co gadać policjant jak malowany !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przystojniak!
    kocham mundurowych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no szok , prawdziwy policjant , przypomniałam sobie akcje z moimi córkami, wróżki, królewny, Chinki, Indianki

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna praca - co mój syn by dał, żeby miec tak zdolną mamę - a po głowie mu chodzi strój skoczka narciarskiego...
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, jak prawdziwy - zdolna mama, syn widać że zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Uszyłaś własnoręcznie policjanta ;) ! Wspaniały strój, brawa za kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ale z ciebie zdolniacha!!!!!! piękne przebranie Ci wyszło a bal mam nadzieje udany !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Kubie tak kreatywnej i utalentowanej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chetnie bym sie dala zaaresztowac takiemu przystojniaczkowi;)
    Fantastyczny kostium!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że umiesz zrobić strój dla swojego syna... efekt wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolna kobitka z Ciebie! Strój ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci to wyszło! Naprawdę podziwiam :D. A mina małego policjanta sama mówi o tym jak bardzo jest on zadowolony :D. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Janola - Twój syn ma zdolną mamę! A ze strojem skoczka to masz trudny orzech do zgryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Policjant jak się patrzy, a zadowolona mina mówi sama za sibie, a Z Ciebie zdolna kobitka, nieprzeciętnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. EEEEE super!!!! Możesz teraz odsprzedać dla innego malucha bo na przyszły rok pewnie wyrośnie. Ja kiedyś musiałam zrobić córce kostium krowy. Kupiłam czarna bluzkę i spodnie dresowe w SH oraz białe, polarowe coś. Wycięłam z polaru łaty i naszywałam ręcznie na spodnie i bluzkę. Teść - żeglarz pożyczył kawał grubej liny z której zrobiliśmy ogon z chwostem. Strój potem był ulubionym do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita i baaardzo zdolna! Świetny strój!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. EXTRA!!!! Policjant jak marzenie. Kapitalny strój, chylę głowę przed wykonawczynią :) Im dłużej patrzę tym mocniejsze przeczucie mam że te chochliki w oczkach i mundur sprawią, że trzeba się będzie oganiać od koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny strój a pan policjant widać już podbił serdusia niejednej koleżanki. Oj te chochliki w oczkach .... :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ masz przystojnego mężczyznę w domu... ale gwiazdor!!
    I ten błysk w oku, bezcenna nagroda dla mrówczej pracy mamy. Bardzo jesteś utalentowana.

    OdpowiedzUsuń