sobota, 24 września 2011

Tyle było planów

Ileż to ja miałam planów na ten tydzień, czego to ja nie miałam zrobić... a skończyło się na jednej karteczce.
Zrobiona wg mapki Cardabilities. A ponieważ ma 3 kwiatki zgłaszam ją na wyzwanie UHK Gallery.


Brązowy tusz pochodzi ze scrap.com.
Dziękuję za miłe komentarze pod postem z albumem. Pozdrawiam wszystkich zaglądających.
Aaa, mam jeszcze pytanie: potrzebuję guziki podobne do chabrów. Czy ktoś z Was może natknął się na takie? Będę wdzięczna za informacje.

11 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Cudne kolorki!
    Kwiatki pięknie skręcone!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna karteczka!
    A z guziczkami nie pomoge wprawdzie, ale niedlugo zaskocze Cie zbieznoscia tego co i mnie w duszy gra;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna. Co do guziczków niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka :) Śliczne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka, jak zwykle jestem zachwycona różyczkami, uwielbiam takie kręcone. Podoba mi się też papier, wygląda jak stylizowany jak stary i jeszcze te postrzępione brzegi. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka w bardzo ciekawym zestawieniu kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jak by taka akwarela, tylko "zbielona" po wyschnięciu nie ma tak delikatnego koloru jak akwarela tylko ciut mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale "ukręciłas " te różyczki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń